marți, 21 aprilie 2015

Relații distructive? Nu mulțumesc.

Experiență în relații distructive? Cam de când am început să ies la întâlniri. Primul meu iubit era un adolescent amator de bere și de pericol. Nici ceilalți nu au fost mai departe. Așadar, am fost pe rând iubita accesoriu, iubita secretă, iubita obiect, una dintre iubite,iubita care așteaptă și tolerează, care speră că oferind multă iubire va primi și ea înapoi niște rămășițe... M-am uitat recent în oglindă după o ceartă recentă cu unul dintre ei. N-am văzut ființă mai urâtă în viața mea. Obișnuiam să fiu veselă... și optimistă. Cu tușul întins, plină de nervi și ură pe această tipologie de bărbați care se extinde pe minut ce trece. Cine e de vină? Femeile care tolerează asemenea tratamente neobișnuite. Atragem aceste comportamente. Dacă se ivesc persoane amabile și drăguțe care să ne scoată în parc și la cofetărie îi considerăm plictisitori. Pentru că binele e plictisitor.




Mă întrebam cum a intrat în memoria colectivă că o femeie este împlinită numai dacă se întâlnește cu un bărbat care o ignoră, n-o ascultă, n-o lasă să vorbească, care consideră că pasiunile lui sunt mai presus decât ale ei? Sau poate doriți mai bine să vă spun care au fost eroii mei bărbați din literatură. Poate așa veți vedea patternul. În primul rând îmi plăcea Heatcliff, știți cel din „La răscuce de vânturi” de Emily Bronte care după moartea iubitei sale Cathy s-a căsătorit cu o făptură pe care a chinuit-o enorm.Îl adoram pe Florentino Ariza din „Dragostea în vremea holerei” care nu a putut avea o singură femeie pe care o iubea deoarece tatăl ei a căsătorit-o cu un doctor. Așa că a devenit bogat și s-a culcat cu numai 622 de femei, doar atât. Toate acestea din dragoste pentru Fermina Daza care până la moartea soțului său i-a fost fidelă, adică 51 de ani. Mi-a mai plăcut și Dorian Gray care nu îmbătrânea decât în oglinda din casa sa. Un om rău, fustangiu, dar frumos. Mă mai uitam și la seriale, iar Chuck Bass din Gossip Girl era preferatul meu ca și atitudine. Îmi plăcea Ryan din The O. C. Având aceste referințe, cred că știți la ce fac aluzie. Modelele proaste din literatură, din seriale m-au adus în punctul în care să consider că e normal:

1.Să stai toată ziua în casă așteptând pe cineva care nu vorbește cinci minute cu tine;
2. Să aștepți trei ore la un concert 
3. Să nu răspundă la telefon vreun an așa 
4. Să te țină ascunsă de prietenii lui
5. Să-și dea cu părerea despre vestimentația ta 
6. Să te sune doar când are chef de sex 
7. Să nu ieșiți niciodată la o cafenea 
8. Să ieși tot timpul singură 
9. Să nu vorbească cu tine marți pentru că au apărut nu mai puțin de 6 seriale pe care trebuie să le vadă 
10. Să te lase cu prietenii lui și să se vadă cu o altă tipă 
11. Să spună ce ai voie să le spui și ce nu prietenilor lui
12. Să fie mai interesat de mașina lui decât de tine 
13. Să te ignore când s-a plictisit.



Pentru că da, asta fac acești bărbați trec mai departe fără să anunțe, fără să-ți spună adevărul ca să știi în ce stadiu te afli. Și nu am o problemă generală cu bărbații pe care îi consider complementari. Am una cu această categorie de bărbați care calcă pe cadavre pentru a obține o relație distructivă cu tine; ca mai apoi să se laude prietenilor că uite cât de urâtă și neîngrijită a ajuns asta. Când umbla cu mine era fotomodel. Ar trebui să ne punem niște semne de întrebare, să ignorăm genul acesta de bărbați, căci ignoranța, după cum știm doare cel mai tare. O zi frumoasă vă doresc și să alegeți înțelept. Mai bine singure decât cu așa specimene. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici