vineri, 24 aprilie 2015

Nu pot să mănânc, abia pot să respir, e trist și doare

Sunt foarte cool aici
Tu ești foarte șmecher chiar dacă pleci
Cât mai stai voi profita din plin
O să te sun, o să-ți trimit sms-uri.

Nu pot să mănânc, abia pot să respir
Mi se întâmplă din nou
Cu aceeași persoană suprinzător
Te sun doar ca să-ți aud vocea
Și mi se face dor instant când închizi


                                                 Brațele tale sunt acasă.
Îți recunosc parfumul de la doi kilometri.
Mi se pare că te văd pe stradă.
Și mă întristez când îmi dau seama că nu are cum...

Trebuie să ne sincronizăm cumva.
Nu poate Universul să ne pedepsească așa.
Avem nevoie să ne refacem.
Și nu putem altfel decât împreună.

E gol fără tine
E trist și doare să mă gândesc că nu o să mai respiri fizic aici.
Că timpul va fi tovarăș cu spațiul și te pot pierde.
E trist și doare.
Dar am speranța că va fi ok și va fi cu tine într-un final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici