miercuri, 15 aprilie 2015

Aș citi o carte pe spatele căreia scrie acest text

Doamnă, 

Spuneați în mail că îmi doriți să ajung ca dumneavoastră. Acum întrebarea mea firească este de ce considerați că vreau să fiu lipsită de empatie și orice fel de calități umane? Spuneați ceva despre iubire, cum că este totul și că trebuie dăruită unei singure persoane. Aș dori să vă contrazic. Da, am o viață plină, sunt activă sexual, mă dăruiesc unei singure persoane, iubesc dependent tot pe una singură. În momentul acesta văd trei persoane care îndeplinesc condițiile unei relații de durată cu mine, treisprezece care ar putea primi note de trecere. Posibilități? Infinite. Și totuși iubesc mult mai multe persoane; iubesc oamenii care zâmbesc pe stradă indiferent de motiv, care spun cele trei formule magice: te rog, mulțumesc și te iubesc, cei care apreciază alți oameni și le recunosc calitățile, cei care fac lucruri din pură pasiune, cei care dansează, cei care vibrează în același sens cu mine... Dar pe dumneavoastră nu pot să vă iubesc pentru că nu pot iubi un om care vibrează atât de jos. Aș putea să vă rog să vă urcați vibrația, căci eu nu concep să mi-o cobor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici