miercuri, 30 iulie 2014

Soluțiile sunt la o aruncătură de băț

Soluțiile sunt întodeauna atât de aproape de noi, dar de cele mai multe ori pretindem că nu le vedem. Spre exemplu azi  am găsit soluția pentru o problemă pe care o am de multă vreme sfătuind pe cineva care e în  aceeași situație. Mi-am adus aminte de un articol pe care l-am citit acum ceva timp care spunea că trebuie să ne privim problemele din perspectiva altcuiva pentru a evita subiectivitatea. Toți suntem experți în problemele altora, dar când întâmpinăm aceleași obstacole ne plafonăm. 


 Avem tendința de a rămâne în situații care nu ne fac bine doar pentru că ne e frică de nou sau considerăm că nu suntem capabili să construim ceva mai bun pentru noi. Și este o idee eronată. Pentru că am observat că oamenii beneficiază de resurse infinite de energie și pot rezolva orice problemă existentă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici