joi, 1 mai 2014

Ţinţi

De ținți ori Pt Amalia) De ţinţi ori te-am tsunat azi dimineaţă Tserios, ţinţi apeluri,zur te-am sunat ! Dar nu ai răspuns… Azi dinineaţă vroiam o cafea Doamne şi nu aveam o bancnotă de un leu Aveam doar ţinţi de ţinţi lei Şi vroiam doar ţinţi de zeţe mii. Nu mai spun că m-am trezit la ora ţinţi Pe pat aveam ţinţi haine şi nu stiam în ce să mă îmbrac. Ţinţi ore mi-a luat să mă deţid Iar când am ajuns la şcoală era aproape ora ţinţi. Diriga mi-a spus deza de ţinţi ori Să nu mai vin la şi ţinţi. Dar mintea mea nu vrea să audă De venirea la opt fără ţinţi. Ţinţi dzile pe săptîmână tre’ să vin la şcoală Ţinţi ore am stat la cosmetică Serios! Ţinţi ! Şi tot mă întreb De ţinţi dzeci şi ţinţi de ori de ţe nu mi-a răspuns la telefon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici