joi, 1 mai 2014

Machiaj roz pentru că nu sunt în Vamă de 1 mai

N-am mai plecat în Vamă. Stau în pat ca o tristă și m-am trezit foarte târziu. În ultima perioadă îmi încalc cam des tradițiile.

Planuri pentru seară? Ies un pic afară să-mi iau budincă și chestii, poate ies un pic prin Mamaia să-mi iau o înghețată Corso cu sorbet de zmeură și caramel. Sigur ies în Heaven`s Hell la seara fetelor. M-am cam săturat de oamenii care nu-și respectă promisiunile. Și ce dacă nu vin cu mine la concertul Kumm din Doors din 9 mai? Merg singură, asta dacă fac rost de bani și cum arată situația acum e un pic cam greuț.

Hm, port niște blugi lălâi care nu arată bine pe nimeni. Ei îi numesc blugi de Vamă pentru că sunt anti murdărie.

M-am machiat cu roz ca să înseninez ziua asta în care nici n-am dorit să mă trezesc. Nu prea am pentru ce. E tristuț. Acum trebuia să fiu în Vama Veche să vorbesc cu lumea, să-mi caut cercei originali și ochelari. Să mi se facă foame și să întreb unde pot găsi cel mai bun sandviș din zonă, să dansez pe plaja de la Stuf, să îngheț, să văd răsăritul cu niște necunoscuți, să mă duc la un foc de tabără, să-l sorb din priviri pe chitarist, am o obsesie pentru ei, să-mi beau cafeaua la Stuf, să mănânc o ciorbă ardelenească în locul ală unde se cântă și se mănâncă.




3 comentarii:

Opinia ta aici