miercuri, 28 mai 2014

Drunk in love


La mine zilele fericite se cunosc după ce branduri folosesc sau ce semnificație le ofer acestora. Dacă mănânc budincă cu vanilie sau orice cu vanilie sunt tristă sau mă doare ceva rău de tot.
Pepsi mă face să zâmbesc deoarece îmi amintește de Mirela. Beau Desperados și-mi amintesc de petrecerile nebune de pe plajă din vara cu îngețata Corso sau de Franța. Beau Trompi și totul are mai mult sens. Beau cafea din aia cu numărul 3 atunci când trebuie să mă concentrez. Beau 3 în 1 și-mi amintesc de zilele somnoroase de la liceu. Când văd înghețată cu bubble gum îmi amintesc de ziua în care am plâns într-una, când văd Salitos îmi amintesc de unul care mi-a frânt inima. Când văd gumă de copii mă gândesc din nou la Mirela. Beau Tuborg și-mi amintesc de anul I de facultate când mergeam la Megalos cu turcii și dansam până când ni se toceau tălpile. Nu beau Timișoreana pentru că mă adoarme. Mănânc iaurt Oly cu piersici când mă simt bine, Danonino când vreau să mă calmez, ginko biloba când vreau să-mi meargă mintea brici, mănânc jeleuri și totul e ok, mănânc sandvis cu șuncă de la Extrablat și-mi amintesc de petrecerea aceea bestială cu toți erasmușii; îmi iau parfum cu zmeură și-mi amintesc de vară, văd Nivea for men și-mi amintesc că de fiecare dată când îl văd mă îndrăgostesc din nou și din nou și îmi place sentimentul. Nu doare niciodată. Îmi iau Redd`s cu lămâie și-mi amintesc de plajă și de facultate. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici