vineri, 4 octombrie 2013

Adorabil când(sau etapele unei relaţii)

Adorabil când te-am zărit în prima zi și te-am încadrat într-un tipar
Erai puțin ca tipul din prima bancă, fizic semănai cu un vecin, vocea era ca a uni tip de la radio...

Adorabil când am început să vorbim pe bune, când ne-am băut cafeaua în Vama Veche pe frigul ălă
Când ne-am așezat la masă cu tipul care ne-a făcut o fotografie și care se scuza pentru orice.
 Mi-ai zis că seamănă cu mine...

Adorabil când îmi făceai ceai când eram răcită și te lăudai trei ore de parcă ai fi făcut cine știe ce mâncare sofisticată...
Și că uneori aveai struguri prin bucătărie și 3 în 1

Adorabil când sunai la aceeași ora cu o precizie de ora exactă la radio România Actualități.

Adorabil când încercai să ghicești cu ce fructe este loțiunea mea de corp și nu nimereai aproape niciodată
Adorabil noaptea  când mergeam la mare așa fără motiv...

Nu te mai suport. De fapt cred că te urăsc.
Urăsc când mă suni doar când ai nevoie de mine.
Urăsc că eu te sun de ziua ta să te felicit, iar tu nu mă suni deloc de ziua mea, deși ai învățat când e...
Urăsc când te întreb ce-ți place la mine și îmi spui corpul meu de parcă nu poți inventa o minciună.
Urăsc că nu mai ești să îți dai seama de ce nu funcționează calcuatorul.
Că mă pierd pe străzi pe care tu le cunoști.
Că tu nu urăști ploaia, că tu iubești diminețile
Că tu nu ești irascibil înainte să-ți vină menstruația.
Că ție nu-ți place budinca cu vanilie.
Că tu nu îți cumperi gumă cu pepene pentru că ți se pare de copii.
Că nu mai ești să mă salvezi din brațele celor ce-mi spun că adoră personalitatea mea și de fapt le place doar mirosul de fructe, le place că plec dimineața devreme după ce deranjăm cearceafurile, le place că nu sun, că nu dau sms-uri decât atunci când sunt îndrăgostită și alte lucruri asemenea.

Adorabil că-ți place noaptea, adorabil că nu îmi spui niciodată că beau prea multă cafea, deși beau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici