sâmbătă, 5 octombrie 2013

Mă pierzi idiotule

Mă pierzi, idiotule, deși tu ai tot ce nu au alții
Mă pierzi pentru un tip care mă scoate la bere și ascultă cu mine Wind of change
Și sunt atâtea ființe care abia așteaptă se le spun bună sau ceva
Și tu deși poți să mă faci să fac lucruri minunate într-un timp atât de scurt
Și mă faci să funcționez fără să mânânc, făra cafea, fără nimic doar gândul că ești mă face să fiu cea mai grozavă
Pentru că vreau să alegi cea mai grozavă ființă din lume să-ți fie alături
Mă pierzi pentru un tip care nu observă că port pafum.
Mă pierzi pentru că nu-ți pasă, pentru că nu suni
Pentru că nu vrei să mă vezi
Pentru că nu ai habar câtă nevoie ai de o ființă ca mine.
Aștept un semn de-o veșnicie parcă și telefonul sună
Sunt tot felul de ființe dornice să mă scoată afară
Să-mi vorbească despre regimuri politice totalitare
Să-mi aducă aminte de nu știu ce plimbare
Când tu nu trebuie să spui nimic, trebuie doar să fii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici