duminică, 8 septembrie 2013

Fără titlu

Hei,

Mă întorceam de la muncă azi cu picioarele varză de la noii teneși și în fața căminului nu știu cum mi-am dus încheietura mâinii spre față și am simțit un parfum discret și dulce. Am zâmbit ca o toantă fără să înțeleg de ce și m-am uitat spre „acasă”. Poate aceasta este problema mea, sunt atât de multe locuri în care mă simt ca acasă și niciodată nu mă pot opri la unul singur. Toate au o poveste, toate au participat la evoluția mea ca fîință. Unde e acea ființă, mai există „delicatețea” mea „umană” pe care a observat-o doamna dirigintă în primul an de liceu și mi-a dedicat cartea ei cu acest mesaj. Unde e acea fată sălbatică pe care nimeni n-o putea rupe de convingerile ei, care s-a îndrăgostit iremediabil de „orașul care sărută marea”? Năvodari. A fost odată o fată provenind de la țară cu vise multe și un simț estetic un pic exagerat. O chema Ali, nu Alice, era doar pe jumătate idealistă, adorând cosmeticele, dar negându-și acestă latură pe care ea însăși a catalogat-o drept superficială. Doamna Leucă a considerat că la revista liceului  i se potrivește rubrica de modă întrucât paltonul, eșarfa și botinele o făceau un pic ieșită din tipar. Dar s-a încăpățânat să-și reprime pasiunea pentru culori, texturi și farduri și să scrie poezii fără rimă și un soi de proză un pic agresivă numai ca să pară serioasă. Poate că i-a păsat prea mult despre ce cred alții, deși atitudinea ei spunea contrariul, poate gândul obsesiv că nu va reuși niciodată să se atașeze de oameni așa cum adoră locurile o măcina prea tare și-i distrugea întreaga existență. Nu i-a plăcut niciodată să aștepte, iar de nu vedea rezultate vizibile din prima renunța. Așa a renunțat la toate visele : nu va deveni regizor, nici scenarist, nici monteur și am impresia că nici jurnalist întrucât nu găsește un argument suficient de puternic care s-o mobilizeze. Poate încă îi pasă, poate nu a renunțat de tot, poate își va găsi sălbăticia, poate se va ierta pe sine însuși...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici