marți, 13 ianuarie 2015

Nu știu cum să-ți spun, dar a murit

-Alo?
- Nu știu cum să-ți spun, dar a murit.
-Cine?
-Și ți-am zis că așa o să se întâmple. Dar tu nimic. În primele zile chiar am avut grijă să nu-i lipsească nimic, să fie fericită. Apoi am uitat de ea. Ce puteam să-i fac? Nu era ca pisica mea să miaune când îi e foame. Doar stătea acolo într-un colț și nu făcea nimic.
-Măi, cine a murit?
-Planta ta nenorocită, aia pe care mi-ai dat-o de ziua mea. Dacă-ți spun că și acum se uită la mine vestejită și mă acuză de neglijență, mă crezi?
-E doar o plantă...
-O plantă care mă scoate din minți chiar și după moarte. Poate totuși vine înapoi. Dar nu cred. N-am văzut vreodată o plantă mai încăpățănată...Alo...?(se întrerupe)

Sms: Ție chiar nu-ți pasă că a murit?
Sms 2: Știu că ești acolo
Sms 3: Tu chiar ești idiot. De ce mi-ai mai dat o plantă dacă nu te interesează ce se întâmplă cu ea? Răspuns sms: huh?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici