miercuri, 27 februarie 2013

Yey!!!Am câștigat un parfum !!!

         Hei, hei hei. După luna februarie care s-a dovedit dezastruoasă din mai multe puncte de vedere, iată că am primit o veste simpatică . După Valentine s Day, sărbătoare pe care o urăsc din tot sufletul și un Dragobete în care am așteptat un telefon toată ziua și la final aproape că-mi adunam inima de pe jos, trist, jalnic etc...După ieri, care a fost cea mai groaznică zi de când m-am întors din Franța, noroc cu exoziția de mărțișoare eco de la Tomis Mall care mi-a luminat ziua dar am fost totuși dezamăgită că nimeni din anturajul meu nu a avut curiozitatea de a vedea despre ce este vorba) ceva s-a întâmplat.
       Mi-am luat Cosmo ca în aproape fiecare lună ca să mai scap de tot stresul acumulat peste lună și ce să vezi? Luna trecută am scris o scrisoare în care am vorbit despre articolele care mi-au plăcut și pe care le-am găsit utile. Mini scrisoarea mea a fost publicată în numărul din martie și se pare că am câștigat un parfum. Ia te uită, cu Mercur retrograd sau fără (glumesc) am reușit să câștig ceva. Menționez că e primul obiect pe care-l câștig, iar faptul că este datorită scrisului mă bucură enorm!!!

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici