vineri, 6 ianuarie 2012

Epilogul(unei amiciții)

După cum poți vedea
sunt la fel de aiurită
cum m-ai lăsat.

Ți-aș spune dacă nu te-aș urî
suficient de tare
încât să te sun.

Astăzi e seara în care pot scrie despre tine.
Știi doar:e seară,sunt singură,uneori scriu în condițiile acestea.
Aproape că pot să trec peste ce mi-ai spus.

Sunt aproape îndrăgostită
de un tip aproape la fel de neserios ca tine.
Sper să-mi treacă până la începutul primăverii când trebuie să fiu grozav de fericită.

Aproape că scriu o poezie.
Și dacă o scriu în ce curent se încadrează?
Oare neomodernist ca Nichita Stănescu?

Știi e aproape ca întrebarea aceea puerilă pe care am auzit-o nu mai știu unde...
Ce epocă urmează după contemporană? Ha râd singură;))Ce epocă?

Sunt singură. Doar eu și pereții verzi și am impresia că pot să scriu cu o cafea la bord. Ha!

Dacă te întreb pe tine poate o să-mi spui că n-am știut niciodată să scriu.
Acum nici nu prea mai pot.
M-am accidentat la munte.
Mă doare când încerc să scriu, când fac orice...

Aproape că ți-aș spune dacă nu te-aș urî suficient de mult încât să te sun.

Apropo, dormi?

Un comentariu:

  1. Auzi, sa nu detii tu raspunsul...oricum versurile de mai sus un un evident iz postcontemporan (nu ma intreba cum mi-am dat seama sau de ce e evident)

    RăspundețiȘtergere

Opinia ta aici