marți, 22 ianuarie 2013

Un gagic dintr-un catalog...

  Deci  aaa...(am început cu deci aaa=)), ce poate fi mai rău?). M-am decis. Îmi voi alege următorul „mai mult decât prieten” ca pe un produs cosmetic dintr-un catalog. Ei fac asta de o grămadă de vreme și nu pare a fi o problemă. Dacă eu sunt aleasă pentru că intru într-o anumită categorie, voi face la fel, măcar pentru puțin timp, să văd cum se simte...

 Așadar, trebuie să conțină : - creier
                                              
- atitudine
- să vorbească limba română corect
- să fie arătos:)) șaten, cu ochii deschoși la culoare, eventual creț:))
-să aibă opinii
- să știe și alte chestii decât știu eu
-să nu fie manelist
- să nu se îmbrace în roșu prea des
- să meargă mult pe jos
- să meargă cu mine la concerte
- să nu mă streseze cu telefoane
- să nu fie prea „cosmopolit”
- să aibă dicție bună (să înțeleg ce zice)
- să nu pună mare preț pe Revelion, Ziua Îndrăgostiților (Ah, aici trebuie să deschid o paranteză pentru această sărbătoare cretină mi-a distrus liceul. Nu eram niciodată într-un cuplu când se apropia și tot orașul era împânzit cu inimioare și chestii stupide. Eram mereu în depresie. Parcă eram în stare să cumpăr mai multe dresuri, mai multe căni, mai multe lucruri de care nu am nevoie. Oameni buni, sărbătoarea dragostei e în fiecare zi, ok?).

Să vedem ce iese...hai că m-am ofticat. Încerc să dorm...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici