duminică, 16 decembrie 2012

M-am plictisit de sfârșitul lumii!!!

    Și toată lumea știe că mă plictisesc extrem de repede, dar sfârșitul lumii, pe bune? E peste tot :Pe bloguri, facebook, twitter, mail, site-urile de știri. E și o reclamă pe care o găsesc agasantă în care National Geografic își promovează minunata legendă despre „le fin du monde”. E patetic. Și pot să-i tolerez pe cei care n-au un scop în viață și se gândesc să-și creeze unul. Îmi imaginez o conversație:)) „Bună frate, ce faci?”, „Eee păi ce să fac mă pregătesc pentru sfârșitul lumii.” . „Pe bune? Ce cool! Pot să fac și eu asta?”. Însă e cale lungă de la a crede în ceva până la marketingul agresiv ce i se aplică „evenimentului”.

  De ce e greșită ideea de sfârșit al lumii? Să vedem. Într-o notă subiectivă și narcisistă cred că e cam așa:

1. Pentru că am bilet pe 22 spre România. Mi-ar irosi ultima zi petrecută în Franța.
2. Pentru că n-aș apuca o zi infernală în autocar.
3. Pentru că încă nu am scris un scenariu de scurt-metraj.
4. Pentru că vreau să văd Before the Moonlight care apare în 2013.
5. Pentru că trebuie să-mi dau licența cu profa mea preferată.
6. Pentru că am nevoie de timp și o bună strategie pentru a reuși să ies cu tipul care mi-a plăcut cel mai mult până acum.
7. Pentru că nu voi mai prinde noroi de Juri și astfel nu voi putea să-mi stric cizmele de anul acesta.
8. Pentru că n-am apucat să cunosc industria de publicitate.
9. Pentru că nu voi putea să locuiesc din nou la cămin în România.
10. Pentru că mai vreau măcar o petrecere în România.
11. Pentru că ideea de a face sarmale mă enervează și acum.
12. Pentru că nu voi apuca să răsfoiesc cartea de istorie a Sabinei( cls. a 5-a ) pentru a mă pune la punct cu civilizația antică.
13. Pentru că vreau iaurt, roșii și cafea din România.
14. Pentru că trebuie să ajung la mare.
15. Și lista poate continua....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici